Wednesday, September 22, 2010

PART 1:LOOKING BACK

Assalamualaikum..


Tanggal 20 SEPTEMBER 2010...
Ini adalah assignment pertama yang kami dapat setelah puas berhempas pulas memenuhkan perut dengan kuih-kuih raya di rumah.Assignment ini dibahagikan kepada 3 bahagian.Saya ulangi,3 bahagian iaitu:
PART ONE-looking back
PART TWO-looking forward and what could i contribute for 2012
PART THREE-design my own monument

So LOOKING BACK..Apa sebenarnya yang saya patut kenang kembali?Saya yakin kita harus ingat kembali pengalaman2 kita yang mampu membuatkan kita lebih kuat dan bersedia pada hari ini.Tidak kiralah pengalaman baik mahupun buruk.Bagi memenuhi konteks assignment ini,saya akan flash kembali apa yang telah saya lakukkan di HBP sejak hari pertama saya mendaftarkan diri di USM.Saya dapati perkara yang sentiasa saya kenang disini ialah harapan ibu bapa saya dan juga assignment2 yang telah saya buat dulu.Harapan ibu bapa saya dapat menaikkan semangat saya supaya tidak berputus asa ketika saya didalam tekenan belajar.Assignment2 pula walaupun perit bagi saya untuk menelannya,namun jika difikir2 balik semuanya adalah untuk kebaikan saya sendiri.Saya mudah tension jika mendapat tekanan dan tanggungjawab yang banyak.Jadi denagan cara LOOKING BACK,saya sentiasa mampu mengawal emosi dan tingkah laku saya disini.Seterusnya saya biarkan gambar2 saya pula bercerita...


sekian terima kaseh


No comments:

Post a Comment