Tuesday, August 31, 2010

Project 3b:MY BLACK BOX

ENAM OGOS TAHUN 2010..
Kami ditugaskan supaya menggunakan seluruh daya imaginasi kami untuk melakar BLACK BOX.
aPa 2??
Saya benar2 tidak faham pada waktu ini apa yang sepatutnya saya lukis..jadi saya mula mencari makna black box di internet..saya menemui banyak makna yang berbeza-beza tentang black box..Namun saya tertarik terhadap salah satu maknany
a iaitu minda kita,apa yang kita fikirkan dan ingatan kita
yang tersimpan dalam minda..
Brbalik kepada assignment,kami diminta supaya mem
buat banyak lakaran di dalam sebuah buku lakaran yang diberi nama BLACK BOOK..Kemudian kami harus memilih satu lakaran yang dirasakan terbaik lalu mencetaknya di atas kertas A3..Untuk menambahkan kerja lagi,kami diminta supaya mewarnakannya pula dengan water color..
Ini adalah gambar2 yang saya ambil..




black book saya..





oleh kerana waktu itu saya teringatkan ibu saya di kampung,
saya melakar wajahnya dan saya telah memilih lakaran ini
sebagai black box saya..





back box yang telah siap diwarnakan..



SEKIAN TERIMA KASEH!

No comments:

Post a Comment